Sommerfest i menigheten – søndag 7. juni etter høymessen

Menighetsrådet har gleden av å invitere til sommerfest i menigheten.
Menigheten kjøper pølser og ispinner.
Dersom du ønsker noe annet, er du velkommen til å ta med dette selv.
Du er også hjertelig velkommen til å bidra med noe til fellesbordet – det setter vi stor pris på!
Inntektene fra festen vil gå til et fremtidig prosjekt i Nonnehagen: «Marias grotte».
Vi håper å se deg og dine – hjertelig velkommen!


Skroll til toppen